Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.
Vliv zatížení spalovacího motoru na výstupní parametry traktorových souprav
Paulmichl, Roman ; Svída, David (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem v konstrukci traktorů, zejména motorů a jejich příslušenstvím. Práce obsahuje metodiku měření traktorové soupravy v dopravě a metodiku měření orební soupravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány a byla provedena analýza naměřených hodnot. Diplomová práce vytváří náhled na problematiku zatížení spalovacího motoru, které vzniká vlivem pracovních podmínek v dopravě a při základním zpracování půdy s různě nastavenými režimy provozu traktoru. Cílem práce je zjistit, jaký praktický vliv má zatížení na sledované parametry motoru a jakými způsoby by bylo možné dosáhnout vyšší výkonnosti traktorových souprav s co možná minimální energetickou náročností.
Properties of automotive fuels and their effects on the combustion process
Riedl, Dávid ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Bachelor thesis is focused on gathering information about nowadays used synthetic fuels in spark-ignition engines. Main objective is to analyse fuel properties and their impact upon combustion process. Another part of this thesis was an effort to verify acquired implications by running a simulation in software Lotus Engine Simulation using knowledge of fuel properties and compositions.
Přehled vybraných parametrů traktorů dostupných na trhu v České republice - rešerše
KOPENEC, Jiří
Bakalářská práce je zaměřena na vyhledání a porovnání různých parametrů traktorů dostupných na trhu v ČR v roce 2016. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké traktory jsou na českém trhu dostupné a porovnat je dle výkonových tříd a v rámci výkonových tříd dle vybraných parametrů jako je spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru, pořizovací cena, maximální točivý moment, kapacita palivové nádrže, převýšení točivého momentu, poloměr otáčení, hlučnost v kabině a maximální rychlost. Zjištěné výsledky byly zaznamenány do tabulek, vyhodnoceny, porovnány a zároveň znázorněny graficky. Literární rešerše obsahuje informace o historii traktorů, jejich rozdělení a dostupných značkách traktorů na českém trhu.
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.
Vliv zatížení spalovacího motoru na výstupní parametry traktorových souprav
Paulmichl, Roman ; Svída, David (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem v konstrukci traktorů, zejména motorů a jejich příslušenstvím. Práce obsahuje metodiku měření traktorové soupravy v dopravě a metodiku měření orební soupravy. Naměřené hodnoty byly tabulkově a graficky zpracovány a byla provedena analýza naměřených hodnot. Diplomová práce vytváří náhled na problematiku zatížení spalovacího motoru, které vzniká vlivem pracovních podmínek v dopravě a při základním zpracování půdy s různě nastavenými režimy provozu traktoru. Cílem práce je zjistit, jaký praktický vliv má zatížení na sledované parametry motoru a jakými způsoby by bylo možné dosáhnout vyšší výkonnosti traktorových souprav s co možná minimální energetickou náročností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.